Lördag

Idag är det lördag... Jag har spenderat den hittils med att lyssna på en föreläsning om information om vad jag kommer göra näst nästa vecka. Då åker vi upp till Arlie Bech där det är schoolies. Det är ungefär som vår student. Alla ungdomar åker ut till kusterna för party i en vecka. Så vi ska dit med en organisation osom heter Red Frogs och hjälpa till. Blir nog bra!

Just nu är jag väldigt trött. Så varmt. Ska alldeles starx ut och göra trädgårdsjobb. Inte det bästa jag vet kanske men det är ju bra att kunna hjälpa folk. Ikväll åker vi nog in till stan, det blir mysigt!!

Hoppas ni mår bra där hemma! Saknar er! Jag försöker njuta av värmen.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0