Senaste två veckorna!

Hej Alla Vänner och Släktingar! Hoppas ni alla haft en underbar jul och får ett Gott Nytt År! Själv så tror jag inte att det blir så jätte mycket firande för mig imorgon. Vi är mitt i en vecka full av förberedelser inför outreach och missions lektioner. Ju mer förberedd desto bättre tror jag. Hörde för ett tag sen någon säga " Förebered som att du inte kunde be och be som att du inte hade tid att förbereda". Jag tror det är bra! Prioritet just nu: Förbereda lektionen jag ska hålla för några ungdomar nästa vecka om helande och skriva färdigt predikningar och vittnesbörd till outreach. Förresten vi åker den 8:e januari om jag inte har sagt det. :) Blir spännande. Tog förresten två sprutor idag. Stelkramp/Dyferi/Kikhosta och Thyphoid. Det gick bra. Vi fick också en iten bok av doktorn om hur man håller sig frisk på resan, trevligt!

Idag åkte mamma och pappa vidare efter att ha varit tillsammans med oss i nästan två veckor. Det var lite sorgligt att säga he då igen men vi har haft en jätte härlig tid. Här kommer lite bilder från de senaste veckorn med julfirande.


Min klass på julfesten här på skolan.


Psalm 90:4 Tusen år i dina ögon som den dag som förgick igår, som en av nattens timmar
Psalm 90:12 Lär oss hur få våra dagar är, då vinner vårt hjärta vishet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0