Mer bilder..

Hej hej! Jag har varit lite seg på att lägga upp bilderna som jag lovade från outreach veckan. Vårt internet har varit väldigt segt och jag har haft fullt upp så jag får väl skylla på det! :)


Klicka på bilderna för att göra dem större.

Internet segar sig nu med så jag kan inte få upp fler bilder för den här gången. Men men...

Denna veckan har ämnet varit RELATIONSHIPS. En av min favoriter.. Jag har hört ganska mycket olika talare på det här ämnet innan men måste säga att jag lärde mig en HEL del nya saker. Mycket givande och rolig vecka.

Imorgon ska vi som är från sverige, norge och finland julbaka. Svenska grejer som knäck, lussebullar och pepparkakor. Ser fram mycket emot det! Jag och Anna förberedde pepparkaksdegen idag. Kunde känna lukten av jul för första gången i år.

Kommentarer
Postat av: Emanuel j

Sjukt nice bild den till höger

2008-12-08 @ 20:38:03
URL: http://enannandelavare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0