Julbak!

Igår var vi alla skandinavier samlade för papparkaksbak. Åhh så mysigt det var. Fyra tjejer från Sverige, en från Norge och en från Finland..

Resten av dagen blev också lyckad. Jag, Shelly, Ruth och Sarah och Hanna åkte in till stan och gick på den bio. Vi såg Austrailia, mycket bra film faktiskt. Efter det stannade jag och Hanna kvar i stan och mötte upp med Andreas och hans vän och vi begav oss till Three monkeys. Andreas och jag gick i samma klass på gymnasiet i västerås, så det var kul att träffa någon att prata lite flyg med! Otroligt att man kan träffa gamla klasskompisar såhär på andra sidan jorden.

Annars har det varit otroligt varmt och fuktigt i helgen. I söndags var det nästan olidligt. Men jag ska inte klaga, gillar värme.

Här kommer lite fler bilder från Airlie Beach!

Ruth och Shelly hälsade på på mitt hotel och tog ett bad i poolen!

Kommentarer
Postat av: Maria & Calle

Hej Emma!

Oj, vilka härliga bilder ser jättefint ut och det låter såå skönt med värme.

På lördag ska vi äta gröt hos Ann-Sofie innan hon ger sig av för att träffa er.



Många kramar

2008-12-11 @ 12:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0