Back in Brissie!

Nu är jag tillbaka på basen. Väldigt slutkörd och har ont i halsen. Annars är det bara bra! Har varit på en väldigt intensiv outreach vecka i airlie beach, withsundays. Kom tillbaka igårkväll efter en 16h lång bussresa. Utan AC! Så idag blir det att relaxa! Kanske bio ikväll. :)
Veckan som varit har vi arbetat med en organisation som heter Red Frogs. Vårt schema såg ut ungefär som följande. 8.30 vakna. 9.30 Göra frunkost till alla Red Frogs 11.00 Laga pannkakor till schoolies 12.00 Möte i chitältet, lunch 14.00 Free time 16.00 Redfrogs möte, middag föreberedelse inför kvällen, teammöte 19.30-02.30 Ute på gator/hotell

Vårt ministry gick ut på att serva och ta hand om schooliesarna som är ungdomar som tagit studenten. De hade sin studentvecka denna veckan, så då åker alla ut till kusten och festar i en vecka. Det har varit otroligt bra och vi fick hjälpa många. Fick även chans att berätta om vår tro för en och annan! Airlie beach var otroligt vackert! Här kommer lite bilder från veckan!



Ok.. internet är väldigt segt nu men jag kommer med fler bilder senare...
Som sagt var det väldigt intensivt denna veckan så jag har varit lite okoncentrerad då och då..
Råkade tappa mitt kamerafodral i havet.. Dumt gjort!
Råkade slå in fel pinkod på mobilen tre gånger vilket ledde till att den blev låst.
Råkade låsa in mig själv i badrummet på ngt konstigt sätt.

Nu ska jag sova lite till.. Ha en bra dag alla där hemma! Kramar

Kommentarer
Postat av: Johannes

2008-12-01 @ 18:05:54
Postat av: Johannes

haha, skönt att höra att du fortfarande är du ;)



bio säger du... kanske madagascar 2

ser fram emot fler bilder!



kram

2008-12-01 @ 18:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0