Landvetter-Orlando

Nu ligger jag i sängen på hotellet i Orlando, har precis vaknat efter väldigt många välbehövliga timmars sömn. Viktor som istället sov alla 10 timmar på flygen har varit vaken sen 5 i morse. haha!

Vi kom fram igår kväll vid 6tiden efter en väldigt lång och jobbig flygresa för oss alla. Jag hade ont i magen i princip hela tiden ända sen frukosten. Som tur var började en jätte trevlig tjej som satt bredvid mig och en av de super långa tyska flygvärdarna prata med mig och så kändes allt mycket bättre. När vi kom fram fick vi sitta och vänta ganska länge i tullen men som tur var kom vi alla in Jag fick följa med en stor nonchalant man in på hans kontor och han förkortade mitt visum till 1maj. Ingen aning varför medan Johannes och Bark fick 2 sept, men men.

Efter det släpade vi vår ca 60 kg packning var på en buss där en faktiskt väldigt fin bil väntade på oss. Vi tog den till ett hotell och sen åkte vi ut att testade lite av USAs snabbmat. Man måste ju lära känna kulturen lite när man ändå är här. Haha.. Känner att jag redan tröttnat på pommesfrites.

Nu hinner jag inte berätta mer. Johannes vill att vi ska dra iväg söder ut. Hörs igen när jag får möjlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0