Gott nytt 2009!

Igar var det nyarsafton. Dagen fick mig att till en borjan
med langta hem en del. Det kandes inget speciellt alls eftersom det var en ganska normal dag har pa basen. Jag ringde till Patricia, vilket fick mig att langta hem aven mer. En sadan dag som jag har spenderat med i stort sett samma manniskor i flera ar nu. Saknar er vanner!! Det var ocksa annorlunda eftersom jag inte hade nagot att fixa med eller planera. Aven om vi inte firar varenda nyar hemma hos mig sa har det av nagon anledning alltid blivit att jag fixar och donar. Vilket jag ocksa saknar det. For det ar vad jag ALSKAR, fixa fester!

I vilket fall som helst, jag kladde upp mig lite och akte ivag med ganget utan forvantningar alls och vi hade riktigt roligt! Vi borjade med att aka upp till en utsiktsplats och kika ut over Brisbane. Sa vackert! Sedan efter lite onyttigheter dar :) akte vi vidare ner mot stan dar vi hamnade mitt i ett salsa disco pa ett torg, sa kul. Dansade mitt ibland massa araber och alla andra moljiga folkslag. Sen blev det fyverkerier, kramar, mc donalds, mjolkdickande hemma pa basen. Jag tror jag vann tavlingen i att ha flest nyarsloften. Kom upp med 14 st!

Jag tror det ar bra! Onskningar, forhoppningar, forandringar och loften infor nagot nytt! Manga kommer med ursakten att de bara misslyckas men jag tror det ar battre att forsoka och misslyckas an att inte forsoka alls. Da har du i alla fall lart dig nagot. Jag har stora forvantningar pa det kommande aret!
Har kommer lite bilder fran kvallen. Klicka pa dem for att se dem storre! Gott nytt ar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0