1/2 Outreachen

Nu har halva outreachen gatt. Det ar otroligt vad tiden alltid gar fort nar man tanker tillbaka. Vi har vi gjort. Ganska mycket faktiskt. Vi har hunnit vara i fyra lander och tre olika missioner.

Jag har hunnit med att
spy
vantrivas
trivas riktigt mycket
bada i havet
frysa sa mycket sa jag inte kunnar sova
svettas sa mycket sa att jag inte kunnat sova
sett Angkar Wat
besokt Bangkok
spenderat en natt i en buss
haft magkramper
atit phad Thi
atit ris 3 ggr per dag i ett par veckor
lett lovsang
flyttat en stor sandhog
gjort en brasa av skrap
gratit
skrattat
skaffat nya vanner
sett en stor skorpion
vittnat i en kyrka
atit saker jag inte haft nagon aning om vad det ar..
och mycket mycket mer....

Som sagt tiden gar fortare an man tror! Konsten ar att ta vara pa dagen idag! Hur gor man det?? Det ar en av livets svara fragor. Hur lar vi oss att leva i nuet?

Kommentarer
Postat av: Mamma

WOW va massa saker du upplever:)



Visst behöver vi lära oss att ta vara på varje dag!



kram

2009-02-05 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0