Förkyld

Igår vaknade jag och mådde inte så värst bra. Varm och kall på samma gång, ont i halsen, öronen och huvudet. Fy vad synd det är om mig. Haha! Skojar bara. Hur som helst jag tänkte att det är nog bra att vara hemma och vila så jag ställde in min flygning på dagen och tog det lugnt. Sov några extra timmar o.s.v. Min vän Olivia ringde på dagen och undrade hur jag hade det. När hon fick reda på att jag inte mådde så bra kom hon över med egengjord morotsoppa, te, medicin, bröd och tomatsoppa. Jag känner mig bortskämd med så snälla vänner! Hon gjorde min dag!

På kvällen tog jag en extra alvedon och åkte och flög en sväng och det gick ganska bra. Jag har nog haft lite för mycket för mig sista tiden, så det är nog bäst att dra ner tempot om man ska få all flygnig färdig till tisdag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0